Fanfare en Slagwerkgroep Antonius
stopt na 20 jaar met de
Rommelmarkt in Vragender !

Fanfare en Slagwerkgroep Antonius uit Vragender stoppen na 20 jaar met de
welbekende Rommelmarkt in Vragender.
De vereniging kijkt met veel plezier terug op de afgelopen 20 jaar,
De rommelmarkt begon in zaal Overkamp, maar al snel bleek de zaal te klein te
worden voor de hoeveelheid spullen en is de rommelmarkt verhuist naar de sporthal
in Vragender.
Er is in de jaren veel werk verzet met hulp van vele trouwe vrijwilligers maar
na 20 jaar heeft de vereniging besloten te stoppen met de rommelmarkt en op zoek
te gaan naar een nieuwe uitdaging, en wil bij deze dan ook iedereen bedanken die
op zijn of haar manier een steentje heeft bijgedragen.
Fanfare en Slagwerkgroep “Antonius”.
www.fanfare-slagwerkgroep-antonius.nl

Serenades

Serenade

In Vragender is het traditie dat Fanfare & Slagwerkgroep Antonius een serenade brengt bij feestelijke gelegenheden zoals een huwelijksfeest, een jubilerende vereniging, bij inwoners die een markante leeftijd bereiken of bij andere bijzondere gelegenheden. Waar dit vroeger op initiatief van de vereniging gebeurde kan dit tegenwoordig alleen als dit wordt aangevraagd. Dit omdat wij niet altijd op de hoogte zijn van bepaalde feestelijke gelegenheden. Om misverstanden te voorkomen vragen wij dan ook om een verzoek voor een serenade bij het bestuur van onze vereniging te doen.

Helaas zijn er door afnemend ledenaantal wel een aantal beperkingen en is het niet altijd mogelijk om op de gewenste tijdstippen een orkest op de been te brengen. Daarom worden wij graag vroegtijdig ingelicht over dergelijke verzoeken en zullen wij er vanzelfsprekend alles aan doen om een muzikale hulde te brengen.

Oude mobieltjes en Lege cartridges

Heerft u oude mobieltjes, of lege cartridges ? Dan kunt u die bij de familie Spijkers aan de Beumweg inleveren.

Verenigingen kunnen deze afvoeren en vervangen hiervoor een vergoeding van het recyclebedrijf.

(Tevens goed voor het milieu).

Namens de Fanfare en Slagwerkgroep bedankt !!

Stoppen inzameling Oud papier

Beste inwoners van Vragender,

Vele jaren hebben we als Fanfare en Slagwerkgroep het oud papier bij u opgehaald. Sinds de gemeente het oud papier door de Rova op laat halen zijn we hiermee gestopt en hebben we enkel de container achter de MFA ter beschikking gehouden. Dit als service voor de Vragenderse bevolking, zodat u als inwoner het overtollige papier dat niet meer in uw eigen container past toch kwijt kon. Helaas zijn de opbrengsten van het oud papier al enige tijd niet meer toereikend om de onkosten voor het legen van de container te dekken.

Wij hebben verschillende mogelijkheden bekeken om deze service toch te kunnen blijven verlenen, maar helaas hebben wij geen geschikte oplossing gevonden.

Daarom zijn wij als vereniging, na vele jaren, gestopt met de inzameling van oud papier. De container is inmiddels verwijderd. Helaas, maar dank voor al uw oude papier.

Met vriendelijke groet,

Fanfare en Slagwerkgroep Antonius